reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rastislav Strhan

Rastislav Strhan

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V Belbinovom teste tímových rolí sa mi opakovane objavujú tri silné tímové role. Plant - hladač ídeí, novátor spôsobuje, že často vidím veci inak, Resource investigator - hladač zdrojov spôsobuje, že si rád veci overujem hľadám kde kdo čo. Problémy mi spôsobuje dve role. Veľmi silná rola kritika, hodnotiteľa, vďaka ktorej si svoje nápady dokážem skritizovať veľmi intenzívne a veľmi nízko vyvinutá rola dokončovateľa Completer Finisher , vďaka ktorej dokončenie vecí včas je takmer zázrak. AJ preto niektoré blogy vyzerajú štylisticky a gramaticky nedokončené ..... . Zoznam autorových rubrík:  Paradoxy modernej dobyDomáca spoločnosť a politikaSvet a globálna spoločnosťO vzdelávaní a učeníCestovanie a dopravaSúkromnéKvalita v rôznej podobeNápady a vízieNezaradené

reklama

Svet a globálna spoločnosť

Zvládame komunikovať islamský terorizmus?

Rastislav Strhan

Politika Zvládame komunikovať islamský terorizmus?

sobota 16.01 Aj keď som pred nedávnom niečo sľúbil, udalosti v Paríži ma dobehli. Na rozdiel od utečencov sa tentoraz budem venovať tomu ako nezvládnutím komunikácie pri informovaní o udalostiach budujeme problémy pre budúcnosť.

  • 16. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 19
Hodnotenie utečeneckej krízy po troch rokoch.

Rastislav Strhan

Politika Hodnotenie utečeneckej krízy po troch rokoch.

5.11. 2018 15:30 Už sú to tri roky, čo som v rámci svojho tzv. hodinového blogu na stránkach sme.sk publikoval niekoľko príspevkov, ktoré sa dotýkali vtedy veľmi aktuálnej utečeneckej témy.

  • 7. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 47
Čo mi chýba v diskusii o utečencoch?

Rastislav Strhan

Čo mi chýba v diskusii o utečencoch?

16.35 V posledných dňoch som niekoľkokrát písal o rôznych aspektoch utečeneckej krízy a vzťahu západnej civilizácie a islamu. Pretože som sa dostal do pozície, v ktorej som nikdy byť nechcel byť rád by som tému opustil... ale ...

  • 6. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 135x
  • 88
O agresivite islámu

Rastislav Strhan

Politika O agresivite islámu

Hodinový blog z vlaku začiatok 9.03 Napísaný ako druhý po rozhodnutí o vytvorení hodinového blogu. Práve časť diskusie o utečencoch ma viedla k grafologickému výkonu ...

  • 5. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 414x
  • 49
Ako bohatý sú bohatí?

Rastislav Strhan

Politika Ako bohatý sú bohatí?

hodinový blog... začiatok 19,05 koniec na druhý deň (vlak nemeškal ;o)  ... považujem sa za ľavičiara, ale v diskusii na Pravde som priraďovaní k americkým trollom a slniečkárom... zmenil som politiku alebo sa zmenila politika?

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 13
reklama
O mojom Bilderbergu...

Rastislav Strhan

Politika O mojom Bilderbergu...

Ako presvedčiť o nezmyselnosti konšpiračných teórií ... môj vlastný bilderberg...  Tento blog vznikol ešte pred rozhodnutím vytvoriť hodinový blog... jeho napísanie trvalo o trochu dlhšie ako hodinu, ale presné údaje už neviem ..

  • 30. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 10
Cestoval som s utečencami .....

Rastislav Strhan

Politika Cestoval som s utečencami .....

hodinový blok druhý bod: niekde vo vlaku 9.11.... zážitky z cesty, pri ktorej sa romantika stretla s politikou...

  • 28. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 954x
  • 171
Prečo sa v demokratickom systéme vládne krátko?

Rastislav Strhan

Politika Prečo sa v demokratickom systéme vládne krátko?

Alebo úvaha aj o tom, či je Putin demokrat a Ukrajina demokratickou krajinou ... . to nie je zmena článku iba zaradenie do inej kategórie...

  • 8. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 900x
  • 25
Zmení Novorosija svet?

Rastislav Strhan

Politika Zmení Novorosija svet?

Ja viem, že ľudia majú dosť písania o Ukrajine a tamojšom konflikte, ja viem že majú dosť diskusie o tomto probléme ... ALE AJ TAK SOM NEVYDRŽAL... najprv som pol dňa úplne zbytočne strávil diskusiou s proruskými trollami na strán

  • 29. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
reklama
SkryťZatvoriť reklamu