reklama

Hodinový blog štartuje....

jedného dňa o 8:26 vo vlaku.... Musím sa ospravedlniť všetkým za to, že ich budem otravovať svojim grafomanskými výplodmi, ale musím to urobiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Opäť som si večer sadol k dôležitej a súrnej práci a pred jej začiatkom som si iba zbežne pozrel nejaké správy a klikol som na diskusiu. A bol som v tom opäť.... keď som išiel o jednej v noci späť neurobil som na súrnej a dôležitej práci ani čiarku, mal som však za sebou asi 20 príspevkov do diskusie na tému utečenci.

Nie je to prvá recidíva v mojom prípade. Už sa mi podobné problémy stali a to opakovane. Našťastie patrí vďaka pánovi Ballovi a redakcii sme, že zaviedli systém Piano, ktorí umožňuje iba 3 príspevky (okej v mojom prípade 9, pretože som si vytvoril dve alter ego kontá), Tie spravidla v priebehu hodiny miniem a môžem sa opäť venovať užitočnejšej práci ako vypisovanie stupidných myšlienok na web. Redakcia sme urobila ešte jedno pozitívne rozhodnutie pre mňa a to pri mnohých „citlivých“ témach diskusiu vôbec nepovolila. Pre mňa dobré rozhodnutie možno nebolo dobré pre SIS, ktorá v diskusiách mohla ľahko identifikvoať zahraničných agentov, extrémistov a potenciálne nebezpečných ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nanešťastie som objavil konkurenčný denník pravda.sk, ktorý takýmto spôsobom diskusiu neobmedzuje. A začalo ďalšie kolo mojich recidív, či už kvôli Ukrajine, utečenccom, voľbám prezidenta alebo iným veciam, ktoré ma zaujali v obsahu a rozčúlili v diskusii.

Neviem, prečo ma obsah diskusií tak rozčuľuje.

Možno je to kvôli nedostatku inej formy komunikácie a chýbajúcim kecaniam o ničom, ktoré k ničomu neviedli ale človek zabil čas (pri jednej z posledných sme to ukončili tým, že ja zavolám Angele a kamarát Francoisovi a povieme im ako riešiť problém utečencov)..

Možno je to vekom, keď stárnem a začína sa mi zdať, že nechápem svet a ľudí a ľudské predstavy o svete (oci, to neustále zdôrazňovanie potreby loického uvažovania a zvažovania súvislosti a dialektiky, to bol fakt danajský dar)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno je to frustrácia z toho, že vidím zlé veci a veci zle, ale nedarí sa mi vytvoriť si svet, ktorí by som dokázal nasledovať (Bože ďakujem Ti za svoju rodinu a za to, že ma drží nad vodou)

Je to jedno.... dôležité je iné, moja práca stagnuje, moja rodina na to dopláca a ja neviem odolať tomu, aby som niečo nepísal ...čo môže encyklopedista grafoman (prepáč oci, ak som sa zaradil po tvojom boku ) robiť v dobe elektronického sveta... písať blog. Už som blogy písal a niektoré dokonca niekto aj čítal (Neviem či sa im páčili, niektoré som si po pár rokoch pozrel a mne sa páčili).

Pri blogovaní môžete stráviť ešte viacej času ako pri diskusií, pretože tu v diskusii pre autora neplatí piano obmedzenie. Preto som si dal jasné pravidlá:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
  • Blog budem písať maximálne 1 hodinu vrátane štúdia podkladov (síce sa to prejaví na nepresnostiach a obsahových chybách a vyjadreniach typu zdá sa mi, že ... ) ale viac času nie som ochotný a schopný venovať.

  • V diskusii neodpovedám (takže môžete kľudne kydať a nadávať mi, nebudem odpovedať a väčšinou ani čítať 

  • Opravujem iba vecné chyby, takže všetky nadávky na to, že nejaká gramatická chyba je dôkazom mojej chýbajúcej inteligencie ignorujem. Ja poznám svoju inteligenciu, moje okolie tiež a ostatní ma nezaujímajú

  • Budem sa snažiť písať každý deň, aby som sám seba vyčerpal na najvyššiu možnú mieru. Nebudem písať, keď nebudem na sieti a keď mi nič nenapadne (a žiadna téma nebude v zálohe.

  • Ak pomôžete pri šírení môjho blogu a odporučíte ho ďalej nejakým spôsobom, ktorý je možný budem rád, ale nie je to môj zámer.

Možno sa vám obsah a zameranie mojich blogov nebude páčiť, ale to nie je ich cieľom. Ako som napísal začínam sa strácať v súčasnom svete a mám dojem, že ľudia prestali uvažovať, stratili pokoru voči svetu a životu a chceli by iba užívať a brať výhody. Možno budem niekedy provokovať, pôjdem proti mainstreamu (okolie mi stále vyčíta, že som proti... ), budem hľadať netradičné pohľady. Dúfam, že sa mi podarí aspoň niekoho zaujať a niekomu dostať do hlavy červíka.

9,02 koniec zostal čas napísať si blog na zajtra ;o) 0

P.S.: pretože som hodinový blog na pár týždňov odložil vznikol tento blog dávnejšie a je ´kópiou pôvodného blogu napísaného na začiatku októbra. 

Rastislav Strhan

Rastislav Strhan

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  2x

V Belbinovom teste tímových rolí sa mi opakovane objavujú tri silné tímové role. Plant - hladač ídeí, novátor spôsobuje, že často vidím veci inak, Resource investigator - hladač zdrojov spôsobuje, že si rád veci overujem hľadám kde kdo čo. Problémy mi spôsobuje dve role. Veľmi silná rola kritika, hodnotiteľa, vďaka ktorej si svoje nápady dokážem skritizovať veľmi intenzívne a veľmi nízko vyvinutá rola dokončovateľa Completer Finisher , vďaka ktorej dokončenie vecí včas je takmer zázrak. AJ preto niektoré blogy vyzerajú štylisticky a gramaticky nedokončené ..... . Zoznam autorových rubrík:  Paradoxy modernej dobyDomáca spoločnosť a politikaSvet a globálna spoločnosťO vzdelávaní a učeníCestovanie a dopravaSúkromnéKvalita v rôznej podobeNápady a vízieNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu